Bir dua bekliyorum (Cengiz Numanoğlu)

BENİM OLSA BU DÜNYA,
KURTULUŞA ÇÖZÜM YOK.
BİR DUA BEKLİYORUM,
BAŞKA ŞEYDE GÖZÜM YOK.

Cengiz Numanoğlu


Comments

  1. Merhaba,

    yaptiginiz bütün dualara ancak “Amin” diyebiliyorum. Ya rabbim insallah hepiniz icin en hayirlisini nasip eder.
    Burada yazmak istedigim bir konu var. Bir dostum bir kisiyi cok sevdi (ve hala seviyor) ama o kisiden hep yara aldi. O kisi hem onu sevdigini söylüyordu hemde onu o kadar cok sözleriyle incitiyorduki benim bile canim yaniyordu. Dostum artik hayatinda hic kimseyi düsünemiyor. Onun actigi yaralar o kadar derin ki, arkadasim kendi hayatinin bittigini ve artik sadece bir makine misali yasayacigini söylüyor. Onun icin cok dua ettim. Ya rabbime yalvardim arkadasima hayirli ve onu hak ettigi gibi sevecek birisini nasip etsin diye, ama malesef bu güne kadar gerceklesmedi. Belki sizlerinde duasiyla arkadasim hak ettigi sevgiyi ve kisiyi bulur. Insallah ya rabbim onun icin kim hayirliysa gönderir. Onun aglamsina ve üzülmesine dayanamiyorum artik. Icim aciyor arkadasimi öyle görünce.

    Saygilarla,
    Aysa78

  2. sevgi acısı nicedir ama dunyada oyle acılar var ki oyle ıcınden cıkılmaz durumlar var ki bunları dusunup rahatlayabılır arkadasın ve hakedılmedıgını degıl haketmedıklerını dusunsun…

  3. asya78 kardeşim yazını okudum sanki beni anlatmışsın böyle bişi benimde başıma geldi ama bu bende sırdı kimse bilmiyodu onun için senin gibi dua edende olmadı bana bu bana cezamı diye düşündüğüm anlarda oldu çünkü böyle bişiyi ancak düşmanına yaparsın düşmanı olucak bişide yapmadım ama her sözü tokat gibi yüzüme gelioudu defalarca başta dayanıousun ama sonra bitiousun artık hiç bişi düşünemez hale geliousun allah kimsenin başına böyle bişi vermesin allah arkadaşınıda kurtarsın inş hak ettiği sevgiyi bulur mutlu olur banada dua ederseniz sevinirim çünkü bu sırrımı öğrenmiş oldun arkadaşına hep dua edicem

  4. ALLAHIM hiçmi merhametin yok bana ………………………. ne olur

  5. YA RABBIM, tek büyük sensin, bizi yolundan sastirma, bizi yalniz birakma, sana sigindik, tek ümidimiz sensin, lütfen burdaki tüm kardeslerimin tüm dualarini hayirli kilip kabul et. YA MUHAMMET, bize destek ol. BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

  6. AMIN

  7. RAHMAN ve RAHIM tek lan ALLAHIM, eger burdaki tüm din kardeslerimin DUAsini kabul edersen, daima aci cekmeye hazirim, yeterki sen iste, yeterki aci olmasin YA RABBIM SEN büyüksün, lütfen onlarin duasini kabul et, yeterki onlar mutlu olsun….AMIN

  8. merhabalar çok önemli
    eşimin işleri bozuldu elimizi neye atsak olmadı yeni bir iş kurduk ama oda iyi gitmiyor.
    işlerim rast gitmiyor borçlarımı ödeme güçlüğü çekiyorum sizlerin dualarına ihtiyacım var bana dua okurmusunuz lütfen.allah hepinizden razı olsun.

  9. RABBİM burdaki bütün din kardeslerımın duasını kabul etsın ıns.kardeslerım benımde bı durumum war bu konuda banada hayırlısıysa olsun dıye dua edrsenız cok sewınırım Allah razı olsun ….

  10. allahım senin dualarını kabul etsin allahın merhameti ve şefaati üzerinde olsun kardeşim

  11. benim içinde bir dua bekliyorum kardeşler oglum için herşey için en hayırlısını diliyorum cumanız mübarek olsun

  12. Allah dostları benim eşim 2 haftadır bir kadına takıldı gitti çocuğuda benide bıraktı çok perişanım ne olur ben hangi duayı okumalıyım gelmesi için allah rızası için bana yardım edin dua edin

  13. sevgili arkadaslar,
    ben cok caresizim, kac senedir yalnizim ve bitürlü icimdeki savas bitmyior sanki bütüm kapilarim yollarim kapali, bi adim öne atiyorum üc adim geri gidiyorum cook caresizim tek istedigim su hayatimi paylasin bi esim olmasini ve huzur bulmami..ama heep engeller cikioyr karsima yasim geldi 31 ve durumum ayni hergünüm savas allahdan sabir ve su caresizligime bi isik diliyorum…allahim sükür ediyorum..coook ask acisi cekdim.. bazi zor durumlarimda benim imdadima yetisen allahu teala acaba yardim dolayindanmii simdi böyle aci cekdiriyor bana elhamdulillah, bi cevap bulamiyorum cok caresizim etrafimdaki insanlar bile cok güzelsin, iyisin zekaliisn neden böyle yalniz kaldin diye sasiriyorlar…allahim tüm müslüman kardeslerimin yardimci olsuuun amin

  14. allah dualarini kabul etsin….amin

  15. songül kardeşim bu başka bişi ya istediğin kadar güzel ol istediğin kadar zeki ol değerin bilinmedikten sonra bunlarında önemi kalmıo galiba bu işler biraz şans işi çevrendelkilere bakıousun sen onlardan daha iyisin ama bi ilerleme yok daha kötüye gidiousun inan bende senin durumundayım çok üzülüyorum çok zoruma gidio ama neyapalım inş allah yardımcımız olur bizede yardım eder bizide bi şans kapısı açılır yüzümüz güler dua edicem sana

  16. s.a. mümin kardeşlerim annemiz beyin kanaması geçirdi şu anda yoğun bakımda yatıyor, Allah rızası için annemize 1 fatiha ve salavat okurmusunuz? şimdiden hepinizden allah razı olsun allah yar ve yardımcınız olsun. AMİN……

  17. Sevgili gönül dostları gördüm ki dua kardeşliğinin yaşandığı bir siteye rastlamışım.Son zamanlar da benim de çok duaya ihtiyacım var Rabbime hep dua ediyorum”Allahım hayırlısı ile üniversiteyi kazanmayı hayırlı değilse bile hayırlısını nasip edip kazanmayı”(AMİN) diye sizlerde şu çaresiz kardeşinizi duanız da bulundurursanız beni mutlu ve bahtiyar edersin.Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun(AMİN) dua ve sevgi ile…

  18. pınarkoçak ya vedud oku netten araştır kavuşma duaları var.bu eşlerden neler çekiyoruz bendede var dert allah yardımcımız olsun amin….

  19. selamı aliykim tüm müslüman kardeşlerim bacılarım ve büyüklerim kücüklerim.cok zor durumdayım .bir işe buşaştım pişman oldum kötü arkadas kurbanı oldum. işin işçinden cıkamaz oldum tüm kredi kredi kartlarına borclandım 117 milyar tl borclandım ödeyemiyorum. 7 8 aydır gecemi gündüzüme katıp ibadet dua tesbih ediyorum.. başımda felaket hic eksilmiyor. bir görme engelli kızım var .bu şahışların yalanıyla dolanıyla kötü durumlara düştüm…allah için peygamber aşkına dua ediniz bana… allah tüm duanızı kabul etsin …gaziantep oktay…esselamı aliykim barektüllah

  20. bazen insan caresiz kaliyoya sizce sevgi dertmi kurban oldugum öyle dertler veriyorki ne gücünüz yeti nede akliniz allhim o arkadasina yardim etsin ama bu dünyada karsiliksiz asktan daha büyük dertlerde var kurban oldugum rabbim onla sinamasin hic birimizi

  21. herkesın kadır gecesı mubarek olsun tum dılerklerımız kabul gunahlarımız aff olsun

  22. lütfen bu duayı benim için okuyup amin deyin.eşim için okuyorum bana dönsün lütfen,bismillahirrahmanirrahim allahümme alil kurane lene fiddünya karinen ve fil ahreti munise ve fil kıyameti şefia rahmetike ya erhamerrahimin amin.eşin tez vakitte bana dönsün içine benim sevgim dolsun lütfen amin…..

  23. artik yoruldum…isyan etmemek icin kendimi zor tutuyorum….artik ümidim kalmadi….cok sevdim olmadi, sabir ettim olmadi, dua ettim yine olmadi….ben artik bu yükü tasiyamiycam….malesef cehennemi göze aldim…inshallah sizin duaniz kabul olur

  24. merhaba sevgili dostlar benim sorunum babam sürekli alkol alıyor ve evde huzursuzluk yaratıyor bana karşı bi tepkisi yok ama anneme düşman gb davranıyor içkiden uzaklaşması için bildiğiniz duaları benimle paylaşırsanız bana cok yardımcı olursunuz şimdiden cok tesekkürler allah kimseyi ailesi ile sınamasın.

  25. arkadaslar bnm için dua edin yine kendimiçıkmazda hissediyorum belki içinisden biri hatrına ddularım kabul olur bn ediyorum sizler içinde kenddim içinde lütfen sizde bnm için edin çok ihtiyaçım var allah rası olsun

  26. ya zel celali vel ikram

  27. ALLAHIM NERDESİN … Çektiklerimden kurtar artım.AMİN

  28. Arkadaşlarım. kendimi öyle bir çıkmaza soktum ki: kendime bile itiraf etmeye cesaretim yok…
    yarına kadar acilen 2000 tl borç para bulmam gerekiyor.
    çalabileceğim her kapıyı çaldım. hepsi husran…
    Yüce Yaradandan Başka sığınacak kimsem kalmadı. yarın a kadar o parayı bulamazsam neler olabileceğini düşünmek dahi istemiyorum…
    Lutfen bana dua edin ve yol gösterin.
    Hepinizden ALLAH Razı olsun…

  29. çok kötüyüm annemden gizli bişey yaptım onun azbını çekiyorum yanlış bişey deil ama anneme göre öle………kalbim sanki kapkara cnm hç bişey istemio dua arıodum burayı buldum banada dua edin ne olur içimdeki sıkıntı bi türlü eksilmio 11 gün sonra okul açılıomuş bn örenciyim okulum içinde sıkıntım içinde BANA DUA EDERMİSİNİZ NEOLUR…….(ALLAH hepimizi affetsin dualarımızı kabul günahlamızı afetsin)

  30. arkadaşlar bende çok zor bir drumdayım ALLAHrızası için banada dua edin eşimle çok büyük problemlerimizvar ve ben artık işin içinden çıkamıyorum dünya güzeli iki oğlum var onları kaybetmek yada babasız bırakmak istemiyorum yalvarırım bana yardım edin bol bol dua edin RABBİM belki evlatlarımın yüzü suyu hürmetine kabul eder şimdiden ALLAH hepinizden razı olsun

  31. gürbüz erkmen
    30 Eylül 2011 - 10:42

    arkadaşlar eşimle aram çok kötü 2 aydır annesinin yanında kalıyor ayrılmamız için çok büyük sorunlar yok allah rızası için sizlerden dualarınız bekliyorum eşimi ikna etmeye çalışıyorum dualarınız bekliyorum yuvamızın yıkılması istemiyorum .

  32. herkese hayırlı akşamlar.ben evladı hasta olan bir anneyim.3 yaşında adı elif epilepsi ve beyin hastalığı teşhisi kondu.ve çok zor durumdayım.kendimi bitmiş tükenmiş hisediyorum.bana dualarınızla destek olurmusunuz.eliff için dua edermisiniz çok ihtiyacım var buna hepinizden Allah razı olsun

  33. burdaki dua paylaşımları beni çok duygulandırdı lütfen benim için de dua edin sınavımı veremiyorum aylardır ve çok çalışıyorum..Allahım stresten yanlış yapmaktan korusun..
    herkein daha büyük sorunları var Allah hastalara şifa evlilere huzur versin..ve biz öğrencilere başarı..amin

  34. s.a yaziyi derinden okudum ve kendimi o kisi yerine koydum ben evliyken cok agir laflar duydum ezildim assagilandim bosandim ve rahat edecegimi sandim ne yazik dil yarasi cok kötü izi kalirmis gecmiyor careyi ibadetimde kalbi zikirde buldum tek anlayan kulunun iyi ve kötülügünü bilen Rabbim insanlar bu zamanda zaten yolunu sasirmis seytan kareterdeki insanlar yola gelmez tövbe edip Allahdan hayirli kisiler dilemeli

  35. arkadaşlar ben hayırlı bir EVLAT için dua ediyorum. Çok zormuş evlatsızlık. Allah rızası için bide siz benim için edermisiniz. Allah razı olsun.

  36. 3 yaşında beyin hastalığı olan kızım için ve burdaki tüm dostlarım için feih suresi okudum aminn dermisiniz

  37. Amin.

    Rabbim gönlünüzü güldürsün.

  38. Allah dostları herkese merhabalar, ben büyük bir günah işledim, namazlarımı da son zamanlarda terkettim kendmi o kadar dipte hissediyorum ki.. Hep Rabbime yalvarıyorum önce beni affetmesi sonra da bana akıl fikir vermesi için, siz de benm için dua edin sizin de dualarınza ihtiyacım var, hayırlısıyla namazlarıma tekrar başlayım ve hayatımı yoluna koyayım. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin, Allah razı olsun, amin…

  39. Günay tunalı
    22 Aralık 2011 - 01:27

    borç batağına girdim gireceğim derken geç te bol bol olsa dua etmeye başladım.allah rızası için borç batağından kurtulmam için dua edermisiniz.şimdiden allah sizden razı olsun

  40. Günay tunalı
    22 Aralık 2011 - 01:32

    günde 100 kere salati tefriciye.25 adet ayet el kürsi.120 adet ya melik,68 adet ya muhyi,201 adet ya darr esmalarını okuyorum ve allaha borç batağından kurtulmak için niyet ediyorum.inşallah kabul eder.şükür allahıma.ruhum rahatladı.bana dua edin.allah edenden etmeyenden razı olsun

  41. borç batağından kurtulmam için dua edermisiniz allah razı olsun

  42. ALLAH rizası için dua edelım çok sevdıgım kardesım yogun bakımda ve doktorlar beyin ölümü gercekleştıgını soyluyorlar allahtan umut kesılmezz allah rizası için dua edelım dualarınızı eksık etmeyın…..:(((( lütfen.

  43. ALLAH HER ŞEYE KADİRDİR AMİN

  44. ev diye depo satdılar oğluma paramızıda geri vermiyolar ev diye gösterilen yerde de oturamıyoruz duanızla bu işi çözülür inşllh allah rızası için okurmusunuz

Bir Cevap Yazın

Your email address will not be published / Required fields are marked *